Toiminta

Ammattiosaston toiminta on jäsenten tavoitteista lähtevää toimintaa. Ammattiosaston toiminta painottuu taloudelliseen ja ammatilliseen edunvalvontaan sekä tehyläisen hengen luomiseen työpaikoille.

Ammattiosaston sääntömääräinen kevätkokous pidetään maalis-huhtikussa ja syyskokous loka-marraskuussa. Tarvittaessa järjestetään ylimääräisiä kokouksia. Järjestämme jäseniltoja, pikkujouluja, teatterimatkoja, olemme käyneet yhdessä Tallinnassa, Maarianhaminassa jne.

Hallituksen varsinaiset ja varajäsenet toimivat omissa työpisteissään tukitehyläisinä tiedottaen hallituksen päätöksistä ja tulevasta toiminnasta.  Ammattiosaston sisäinen tiedotus hoidetaan tukitehyläisten sekä työpaikkojen ilmoitustaulujen sekä sähköpostin välityksellä. Ammattiosaston ulkoinen tiedotus tapahtuu Tehy-lehden ja internetsivujen kautta.